четвртак, 27. новембар 2008.

SAMO ZA TEBE....


Samo za brata...

Na ovom blogu se ne moze naci bilo ko,ali sa svih strana zasluzujes da popunjavas moju blog stranicu...
Ewo za brata mislim da treba sve ucinjeti,pa cak i dokazat to jednim malim znakom paznje koji upravo mozes vidjet odje...

volim te brate!
samo za BEbArU:

Rekla mi je usput rekla
da je neko drugi ceka,
nisam sada lud da placem sto je drugi svlaceeeeeee....

Idem negde sa ekipom,brze bolje
mojim dzipom ,bas do prve diskoteke
da uz ruke enske strae vidim fleke...

idemooooo....

sankeru,nocas budi drugg,cele noci pice toci i tako u krugg
sankeru prijatelju moj ako je zaboravim bicu duznik tvojjjj..

samo sipaj i ne stedi,tako ona manje vredi
sve su one manje vise znam to smao bivse...

ewo krecu narodnjaci,nazdravljaju m iortaci
dok mi ture nove salju kazu:
TO KRALJUUUU LUD SI ZA MEDALJUU!!!!!!!!

BEbara brate volim teeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

Нема коментара: