среда, 26. новембар 2008.

Ex kako smo se ljubili,nasoj sreci drugi su presudili!


Oba oka sklopi dobri andjele to sto nocas sutim nije zbog tebe,ti bi nesto brzo da te podigne a meni nocas pasu stvari lagane,a meni nocas pasu stvari lagane...
Oba oka sklobi dobri andjele,nek oproste mi tvoje djecije godine,ti bi nesto vruce da te zagrije a meni nocas pasu stvari lagane,a meni nocas pasu stvari lagane..

PUSTI ME DA DRHTIM I DA SJETIM SE ,KAKO SU ME NJENE USNE LJUBILE ,NEKE TUGE NIKAD SE NE PREBOLE UBIT CE ME ZBOG NJE STVARI LAGANE,UBIT CE EM ZBOG NJE STVARI LAGANE..

Oba oka sklopi dobri andjele nek oproste mi tvoje djecije godine,ti bi nesto vruce da te zagrije a meni nocas pasu stvari lagane,a meni nocas pasu stvari lagane...

2 коментара:

Goran Garry Krstic је рекао...

Lep ti blog prijatelju, kako si uspeo ?

Agent-za-poljupce-007(FILIP) је рекао...

a necu da ti kazem,ne mogu sada svakome da odajem moje umjece hahahaha